Sposobów na promocję jest wiele: wśród nich są płatne i prawie „darmowe”, takie, które przynoszą szybkie efekty i działają na przyszłość. Większość z nich można podzielić na trzy typy – SEO, PPC i SEM. Platforma Ringostat mówi o tych trzech koncepcjach, ich zaletach i wadach oraz w jakich przypadkach są one bardziej odpowiednie.
Mogłoby się wydawać, że tylko specjaliści muszą znać te skróty. A jeśli zamówisz promocję od agencji lub freelancera, nie musisz tego rozgryźć. Ale nadal radzimy zagłębić się w różnice między SEO, PPC i SEM.
Więc możesz:
Więc zacznijmy.
Mogłoby się wydawać, że tylko specjaliści muszą znać te skróty. A jeśli zamówisz promocję od agencji lub freelancera, nie musisz tego rozgryźć. Ale nadal radzimy zagłębić się w różnice między SEO, PPC i SEM.
Więc możesz:
- rozmawiać w tym samym języku ze specjalistą ds. promocji;
- dowiedzieć się więcej o każdym z podejść i wybrać najbardziej odpowiednie dla siebie;
- nauczyć się czegoś przydatnego dla siebie w SEO, PPC i SEM.
Więc zacznijmy.