Wiele osób nadal uważa, że na Tik Tok są tylko dzieci i nastolatki, ale to nieprawda. Na platformie znajduje się ogromna liczba profili informacyjnych i zawodowych zawierających przydatne informacje. Na przykład konta lekarzy, trenerów, nauczycieli.
- Bardzo niski koszt za wyświetlenia, kliknięcia i konwersje. I dotyczy to nawet takich nisz jak medycyna czy nieruchomości. Ale jest też jasne, że wyniki, jak wszędzie, będą zależeć od dobrej kreatywności (kreacji reklamowej).
- Ogromny zasięg organiczny. Pewnie już zauważyłeś, że na Facebooku czy Instagramie prawie niemożliwe jest uzyskanie dobrego zasięgu bez inwestowania w reklamę, ale na Tik Tok jest dokładnie odwrotnie. Publikując 30-sekundowy lub jednominutowy filmik, możesz zdobyć ogromną liczbę wyświetleń i komentarzy bez wydawania pieniędzy. A jeśli Twój filmik trafi do Twoich rekomendacji, masz gwarancję kilku tysięcy organicznych wyświetleń.
- Prosty i zrozumiały interfejs. Korzystasz ze znanego, przyjaznego dla użytkownika interfejsu podobnego do tego z Instagrama. Podobnie jak na Instagramie, możesz dodać link do strony i napisać ofertę sprzedaży w nagłówku swojego profilu. Możesz także dodać przyciski z linkami do serwisów Instagram i YouTube.