JAK SPECJALISTA PPC MOŻE ZROZUMIEĆ, Z JAKICH REKLAM DZWONIĄ KLIENCI?

CZY LUBISZ TO, CO ROBISZ?

Dużo myślałem o tym, dlaczego niektórzy ludzie mają pracę, którą kochają, a niektórzy nie
Są ludzie, którzy kochają swoją pracę, niezależnie od tego, czy jest ona fizyczna, czy twórcza. Niektórzy ludzie nie lubią ani pracy fizycznej, ani pracy twórczej. Jaki jest tego powód?

A ja pomyślałem, że niekochana praca to taka, w której człowiek więcej energii poświęca na jej wykonanie niż otrzymuje. Gdy praca jest kochana, to więcej energii dostaje niż zużywa.

Praca archeologa jest w zasadzie taka sama jak praca grabarza. Obydwaj przerzucają łopatą metry sześcienne ziemi na powierzchnię – kopią ziemią. Ale archeologa nie można odciągnąć od wykopalisk, dopóki nie zapadnie zmrok, a grabarz chętnie by nie pracował, gdyby mu zapłacono.


Musisz znaleźć pracę, którą kochasz.

A jeśli tego nie kochasz, musisz znaleźć w tym źródło energii.

Musisz wykonywać swoje zadania tak dokładnie, jak to tylko możliwe, bez żadnego rozpraszania się. Tylko w ten sposób, przez jakiś czas, można zauważyć postępy we własnej pracy, a później zacząć się nią cieszyć. Jeśli się postarasz, możesz pokochać każdą pracę, nawet tę „najczarniejszą”.

Czy kochasz swoją pracę? I czy jesteś gotów podjąć wysiłek, aby pokochać ją jeszcze bardziej?
#gdyniamarketing #clickcenter #polskamarketing
#agencjareklamowa #ecommercepolska