W chwili obecnej niewielu jest ekspertów od tworzenia reklam na Tik Tok, a jeszcze trudniej znaleźć dobrych specjalistów od reklamy. Specyfika pracy i konta reklamowe Facebooka i Tik Tok jest podobna, ale wciąż istnieją różnice, które mają wpływ na skuteczność kampanii reklamowych.
Na szczęście zespół
Click Center podzieli się z Tobą kilkoma niuansami dotyczącymi ustawiania reklam na Tik Tik.
W serwisie Tik Tok dostępnych jest kilka formatów reklam:- TopView – film o długości do jednej minuty, który jest wyświetlany po uruchomieniu aplikacji
- Branded Takeover – baner reklamowy, który jest wyświetlany przez 3 sekundy, również po uruchomieniu aplikacji Tik Tok.
- Branded Hashtag Challenge – reklamy w wyszukiwarce z wyzwaniem hashtagowym (challenge).
- Efekty brandowane – reklamy z brandowanymi maskami lub efektami specjalnymi.
- In-feed Ads / Native Video – Reklamy na samym kanale Tik Tok, wyglądają jak standardowe filmiki od zwykłych użytkowników, tylko z przyciskiem, do którego możemy dodać link do naszej strony lub sklepu.
W chwili obecnej zalecamy korzystanie z In-feed Ads / Native Video (Tik Tok feed ads), ponadto ten typ reklamy jest dostępny z poziomu Ads Managera (managera reklam). Pozostałe wyżej wymienione formaty reklamowe można uruchomić wyłącznie po skontaktowaniu się ze specjalistami Tik Tok.